Sider

Friday 22 February 2008

Changes-changes

As Exam period is over (for now) I have a little more time on my hands, and as a result I am dedicating some of it on the Blog. As in actually finding a colour other than white, putting up a picture (of me sleeping on a sofa at new years eve in my favorite (and only) short dress) and putting up some links. There will be more of them. A lot more. Up until now my net-surfing has been mostly limited to Romance-Land, but I am branching out. ;) Who knows, some day I might even tell someone about this!

3 comments:

8 klasse said...

jeg er veldig glad du fortalte meg om det!! synes du har fedt blog altså. jeg jeg ikke kjeder meg på å lese!! gleder meg til fortsettelsen!

8 klasse said...

å nei...nå husker jeg hvor kult det var å surfe fra blogg til blogg:(hadde glemt det en periode..nå spiser jeg sokladekake jeg lagde i går...ikke bra!

Hvitveis said...

Jeg vet. En begynner, også bare; en til! en til!